هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل اورنج كانتی آنتالیا

از مجلل ترین و شیک ترین هتل های آنتالیا هتل 4 ستاره اورنج كانتی است که در کنار سواحل مدیترانه و در۵ دقیقه ای مرکز شهر کمر آنتالیا قرار دارد. طراحی هتل اورنج كانتی آنتالیا از معماری آمستردام و دهكده ماهیگیری ولندام،‌ در یكی از بهترین مناطق تفریحی آنتالیا با مناظر دریای آبی مدیترانه و سواحل ماسه ایی قرار دارد. این هتل دارای اتاق های شیک و زیبا با امکانات عالی و روم سرویس 24  ساعته همراه با انترنت در داخا اتاق ها در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل برای مسافرانتور آنتالیا رستورانی با انواع غذاهای تركی،‌ایتالیایی، دریایی و هلندی تدارک دیده است تا مسافران از غذاهای متنوع این هتل لذت ببرند. هتل اورنج كانتی آنتالیا برای سرگرمی کودکان کلوپ بازی و همچنین  یک سالن بدن سازی همراه با استخر و سونا برای مسافران تور آنتالیا فراهم کرده است.

امکانات هتل اورنج كانتی آنتالیا:

ساحل اختصاصی، استخر، حمام تركی، سونا، جاكوزی،‌ماساژ, خدمات خانه داری,  آرایشگاه, كلوپ كودكان برای مسافران تور آنتالیا, رستوران, کافی شاپ, اینترنت, سالن بدن سازی, پذیرش 24 ساعته و ... کع در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل وو کرملین پالاس آنتالیا است که این هتل در زمینی به مساحت ۷۵۰۰۰ متر مربع، در ۶ طبقه با وجود اتاق های ویژه و همچنین اتاقی برای معلولین و اتاق های خانوادگی شیک بنا شده است.

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا با توجه به فاصله زمانی مناسب تا آنتالیا که ۲۰ دقیقه فاصله دارد و همچنین مسیر مناسب تا اماکن خرید و جاذبه های گردشگری، اقامتگاهی خوب برای مسافران تور آنتالیا شده است.

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا با حضور پرسنل مجرب و ارائه بهترین خدمات تفریحی و رفاهی - ورزشی و همچنین وجود ساحل خصوصی و 850 اتاق لوکس میزبان میهمانان عزیز تور آنتالیا میباشد.

از امکانات ارائه شده در هتل وو کرملین پالاس آنتالیا میتوان به پذیرش 24 ساعته با اتاق های مدرن و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، رستوران ( با غذاهای متنوع بین المللی برای میهمانان تور آنتالیا )، تنیس، سالن بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، دارت، موج سواری، بولینگ، اسکواش، زمین بازی و سرویس نگهداری برای کودکان میهمانان تور آنتالیا، جکوزی، استخر روباز و سر پوشیده، سونا، آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار برای مسافران عزیز تور آنتالیا، اتاق بازی های کامپیوتری و ماساژ نام برد.

 از این رو با تمامی امکانات رفاهی مجلل از جمله فروشگاه ، گاوصندوق، بار ، خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه و صرافی و ... نظر اکثر گردشگران تور آنتالیا برای استراحتگاهی مدرن را به خود جلب کرده است.

 

مطالب مرتبط:

تورهای آنتالیا تابستان 95

 تورهای آنتالیا مرداد 95

تورهای آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: